17. nov. 2010

Nyheter på møbelringen







I dag pakket jeg ut de mykeste pledd fra Herregård Design, i fargene brunt og sand. I tillegg kom det flotte puter i samme farger. Pleddene er vendbare, så har du muligheten til å variere litt med fargene. Det kan jo være greit! :) De flotte lyktene som står ved stolen kommer som sett, en liten og en stor, i en herlig drivved-farge. Perfekt som julegave! Spisestuen i serien rochelle er også verdt en titt... ;o)
Det er så mye fint at man skulle hatt ubegrenset med plass, og ikke minst penger, så man kunne handle litt hele tiden! Det hadde vært noe det... :o)

Husfrua har hatt byggefri i dag, jeg fant nemlig ut at jeg mer eller mindre bare var i veien i dag. Men sånn er det noen ganger. 

Ha en nydelig onsdagskveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Snekkerbuksa skal snart på hylla her i gården i hvertfall! Begynner å kjenne litt på det. Kun maling for min del nå! Kaffe snaaart!! ;D

    En ting er i hvertfall sikkert, et sånn pledd skal jeg ha! Brunt eller beige, that's the question!! ;)

    SvarSlett
  2. Valgets kvaler, frøken himlingen, valgets kvaler... ;)

    SvarSlett