5. nov. 2010

To kompromiss, én utrolig god løsning

Nå er det fredag og x-faktor her i stua... Fikk unna to timer med riving og rydding rett etter jobb i dag, så nå er det kun gangen som står igjen. Det vil si at etter i morgen, så er vi ferdig med å rive! :D jippi!

Etter mang en diskusjon om hvorvidt vi skulle bry oss om å flytte trappa eller ikke, er vi omsider blitt enige. Og faktisk så ble løsningen helt optimal. Den går hverken på bekostning av det store soverommet oppe som skal bli vårt etterhvert, eller på bekostning av plassen oppe i trappegangen, som da var mine argumenter. Hus-mannen argumenterte sterkt for å flytte trappa, for å få muligheten til å utvide badet nede, men vi har altså da ikke blitt enige før i dag, sta som vi er begge to.. :)

Nå får trappa en helt ny plass. Den vil bli i et hjørne på stua slik at den ikke stjeler så mye plass, og den vil gå opp i et kott som jeg ikke visste helt hva jeg skulle gjøre med. (luksusproblem, jeg vet) Så nå får vi en stor trappegang oppe, stort bad nede, og som en liten bonus, får vi plass til å etablere et bad på ca 15 m2 oppe! :D fantastisk!

Trappegangen vil bli så godt som identisk med disse:
Google.com 

Google.com 

Hmm, kom til å tenke på at nå må jeg jo innrede badet nede på nytt... Frem med idé-boken, igjen... :)
Ha en strålende fredagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar