17. feb. 2011

Hjemlengsel...

De små detaljene begynner å falle på plass, men den berømte "enden" er fortsatt et stykke unna. Men vi tviholder på å komme oss inn den første helgen på mars. Skulle det stå igjen noen meter med list, eller noe annet småtteri, så får vi bare ta det etter vi har flyttet inn. Nå vil jeg hjem! Siden de to små i magehuset gjør at formen min ikke er noe særlig om dagen, så skal det bli godt å komme hjem til seg selv, sove på sitt eget soverom, og bare være HJEMME! Det er en stund siden sist nå... :)

Mine vakre lysbrytere. Har fått blandet tilbakemelding på de, jeg syns fortsatt de er en flott detalj. Hva syns du? 

En prøvelist vi har lånt. Se så fint det blir! Den vi har valgt er nesten lik.

Mitt kjære kjære kjøkken. Elsker det! Gleder meg til å vise dere bilder når det er ferdig innredet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar