9. mars 2011

Jordmortime

Hadde en kjempehyggelig time hos jordmor i dag! Alt sto bare bra til, bortsett fra blodtrykket som var litt lavt. Fikk høre hjertelyden til jentene, og jordmor konstaterte at det var riktig så mye bevegelse der inne.
Symfyse-fundusmål ligger milevis over normalen, og magen min er like stor som en enlinggravid er i uke 30. Hvor skal dette ende?? :)

20 uker på vei, og halvveis i svangerskapet! Tvillingene er nå ca 325 gram tunge, og er 16 cm lange fra isse til stump, full lengde er ca 25 cm.

God onsdag til alle der ute :)

3 kommentarer:

  1. Du ser kjempefin ut!! =)
    Traff Henrik her en dag og uttrykte min sorg over at du ikke den gule fugletapeten. Han sa den eventuelt måtte bli på et rom på loftet, så det håper jeg det blir. Den var helt nydelig!

    SvarSlett
  2. Hallois!
    Tusen takk for det :)
    Flott at du kjemper den gule tapetens sak, jeg skal jobbe hardt for å få igjennom den et eller annet sted i huset, den er så fresh! ;D

    SvarSlett
  3. Flott mage! Min enlingmage var så stor i uke 18... Jeg og digger den gule tapeten! Lykke til med kampen for tapeten:-I

    SvarSlett