13. apr. 2011

En liten oppdatering

♥Termin: 28. juli, men regner med de kommer 2-3 uker før, når det blir for trangt om plassen der inne!
♥På vei: 25+1.
♥Igjen til termin: 15 uker og 1 dag.
♥Kjønn: To små jenter.
♥Utålmodig: Nei, ikke enda. Magen er passe stor, og formen er passe bra, så jeg bare koser meg nå om dagen.
♥Hodet ned: Lillemor 1 har ligget med hodet ned hele tiden, og det må hun gjerne fortsette med!
♥Hodet festet: Niks.
♥Aktivitet innenifra:  I store mengder til alle døgnets tider, og i alle himmelens retninger, samtidig!
♥Bestemt navn: Nei det skulle vise seg å være VELDIG vanskelig... Venter på at de rette navnene bare skal komme til oss.
♥Vektøkning: En kilo her og en kilo der har blitt til 10 kg. Men det er greit! Jeg er gravid med tvillinger, litt må man regne med! :)
♥Vann i kroppen: Får sokkemerker på bena uten å engang bruke sokker, det sier sitt...
♥Barnerom: Skal pusses opp til høsten, de skal bo inne hos oss de første mnd'ene.
♥Utstyr: Vogn er på vei fra Nederland og bilstolene med baser er kjøpt. Seng med tilbehør er også i boks. :)
♥Mangler av utstyr: Klær, stellebord, tekstiler som kluter osv. Blir nok noen handlerunder før vi er helt ferdige.
♥Strekkmerker: Ingen enda, men vet de kommer, håper bare mengden ikke blir så stor :)
♥Om fødselen: Skrekkblandet fryd. Men er ikke redd. Betryggende å vite at jeg kommer til å bli fulgt opp tett og lagt inn på pasienthotellet noen uker før termin.
♥Plager: Etter at kvalmen ga seg i uke 18-19 , så er livet betydelig lettere å leve! Må opp 2-3 ganger hver natt for å tisse, men det er HELT ok, MYE bedre enn å spy! :D
♥Oppegående: Jepp! Nyter denne tiden før det blir tungt og varmt!
♥Sulten: Ikke veldig, magesekken har liten plass allerede, spiser mer etter klokka enn etter sult.
♥Matkick: Hmm... Drikker mye gul fun-light. Ellers har jeg ingen rare lyster.
♥Kynnere: Mye. Hele tiden.
♥Tungt: Ikke enda! :)
♥Høygravid: Ikke enda.


Utsikten

1 kommentar:

  1. Heheheh..så bra skrevet, og så nydelig mage:0)
    Spennende. Bare 10kr, jeg la på meg 22 med lille jenten..hehe..Heldig du.
    Kos deg masse.
    Klem

    SvarSlett