19. aug. 2011

Høstifisering


Nå er jeg klar. Jeg er mentalt innstilt på høst. Gleder meg til å rydde bort pasteller og sommerfarger her hjemme, for det er absolutt ingen verdens ting som minner om sommer utendørs lenger. Det er kaldt! Graderstokken, høflig som han er, fortalte meg at det var 5 grader ute på morgenkvisten i dag, og husmannen måtte pent finne seg i å fyre opp i ovnen før han dro på jobb i dag.

Men det er greit. Jeg gleder meg til høsten jeg! Den har så mye stemning med seg når den kommer. Og for å matche høsten med sine flotte farger, må jeg nok handle inn en del nytt til både kjøkken og stue. Litt shopping fra god-stolen med en kopp kaffe mens jentene sover søtt er jo virkelig ikke å forakte. 


Her er noen av varene som snart er på vei ned i min postkasse fra stoff og stil, og skal transformeres til lekre putetrekk, duker, dekkeservietter og kanskje noen gardiner: 



Og dere? Jeg begynner så smått å glede meg til jul, jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar