23. nov. 2011

Juleplanlegging

Vårt første år sammen bodde vi så trangt at vi ikke hadde plass til juletre. Vårt andre år bodde vi større, men feiret jul hos min familie, så da ble det heller ikke noe juletre. Jula i fjor lå jeg langflat med ekstrem svangerskapskvalme, vi flyttet inn hos svigers, og pusset opp det nye gamle huset vårt for harde livet. Need less to say, ikke noe juletre i fjor heller. Så i år planlegges julepyntingen ned til hver minste detalj! Jula skal feires hjemme for første gang, vår første jul sammen som en familie på fire. Jeg gleder meg langt inne i hjerterota! Gleder meg til å skape egne tradisjoner, svi min egen ribbe, og å koke ihjel mine egne poteter.

Første innkjøp kom i posten i dag, nydelige juletrekuler fra kremmerhuset, som for øyeblikket er satt ned til 10,- per stykk i nettbutikken. I morgen går turen til Living for å høste inn mer julepynt. Har sett meg ut den lekreste adventstaken, som det forøvrig begynner å haste med. Første søndag i advent er snart over oss...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar