8. feb. 2012

DIY - spisebord

Jippi! Endelig er bordet på plass! Et par lammeskinn og en ommøblering på resten av kjøkkenet nå, så blir alt helt perfekt. Bedre bilder kommer, satser på at macen snart finner veien hit så jeg får tatt noen skikkelige bilder igjen. Dagslyset er jo også tilbake, heldigvis! Kunstig belysning er triste greier altså...

Apropos belysning, nå ser jeg jo helt klart og tydelig at lampene over spisebordet må byttes ut. Har tittet litt på skjell-lamper i det siste i min jakt på taklampe til den nye gangen! Med en takhøyde på over 4 meter er det på sin plass med en skikkelig lekker taklampe. Kanskje skjell-lamper over spisebordet også hadde gjort seg..? Belysning et vanskelig! Vi får se hva det blir til. Her er hvertfall en sneak peek av bordet. God onsdagskveld!

2 kommentarer:

  1. Hei! Gleder meg veldig til flere bilder av bordet kjenner jeg! Flott blogg du har, legger meg til som følger!
    Ha en flott innspurt på uka! :)

    Mvh Martha, som synes bloggen din har et feiende flott navn!

    SvarSlett
  2. Herlig bordet og stolene ble Annicka! Gleder meg til å se når du er ferdig:)!

    SvarSlett