20. feb. 2012

Prosjekt barnerom



Til å begynne med sov vi alle fire på det soverommet i 1.etg som er ferdig renovert. Så ble ungene etter hvert veldig urolige om natta, våknet av at vi kom inn i rommet for å legge oss, våknet av at vi snudde oss  i senga (fordømte knitrende dundyner) og det ble elendig søvn på oss alle fire egentlig. Så det ble i juletider til at jeg og husmannen emigrerte opp i 2.etg.

Andre etasje er et trist skue. Alle møblene og tingene som ikke har fått en plass her nede er stuet inn i alle krinker og kroker. Det er brunt 70talls gulvbelegg. Viduene er så råtne at det blafrer i gardinene om det blåser litt ute, selv om vinduet er lukket (!!). Og det er KALDT! Jeg hater å fryse. Målte TO stakkars varmegrader på rommet en kveld. Brr! 

Altså, ikke mye å skryte av der oppe, det er liksom ikke sånn at jeg gleder meg villt og hemningsløst til å legge meg om kvelden. 

Så...


I kveld ble det tatt affære!





Ahh, mitt kjære brekkjern. Vi kommer godt overens vi, får ting gjort i en fei! Og tror dere ikke jeg fant et så godt som plettfritt tregulv under gulvbelegget?? Jippi! 

Nå skal det bli soverom på alle mann!

1 kommentar:

  1. Ha, ha syns jeg ser deg med brekkjernet ;)
    Godt jobba og spennende med tregulvet...
    Gleder meg til å følge med på prosjektet.
    Klem May Helen

    SvarSlett