21. okt. 2010

Besøk av kjente og kjære

Nå har kveldsroen senket seg her i huset. Som nevnt så venter vi besøk i helgen, og det fører jo med seg en del forberedelser! Vi har vasket, ryddet, handlet, ja vi har til og med bakt kake! :) For de som kjenner meg, vet dere jo at baking ikke er min sterkeste side, da både gjær og bakepulver overhodet ikke er særlig samarbeidsvillige når jeg skal bruke det... Men denne gangen satset jeg på en stekefri kake, nemlig oreokake! Så nå vil det vise seg i morgen om det kanskje ikke ligger en baker gjemt i meg allikevel.. ;)

Menyen for i morgen blir hvitløksdampede blåskjell, selvfisket krabbe og kjempegode grønlandsreker, samt masse godt tilbehør. Det glædes! hehe :)

Over til noe annet, legger ved et bilde av et aldri så vakkert syn jeg fant i kjøleskapet en morgen for en stund tilbake...





GOD KVELD! :)

1 kommentar:

  1. Jøss! Så ryddig kjøleskap dåkk har!!! ;D
    Glede mæ på krabbe nuh ja! :)

    SvarSlett