20. okt. 2010

Julestemning og kjøkkentegninger

Dagene flyr avgårde, det er jo snart november! Snøen lå som et teppe over landskapet i mårrest, så vi må nok bare innse at vinteren er i full anmarsj. Listet meg forsiktig på sommerdekk til jobb i dag, og det var ikke akkurat en behagelig opplevelse. Heldigvis har jeg verdens beste samboer som tok med seg vinterdekkene mine ned til jobben min, og skiftet dekk for meg til jeg var ferdig på jobb. Verdens snilleste mann!

Vi var forresten på IKEA her en dag for å plukke ut hvitevarene til kjøkkenet, så nå er det ferdig tegnet.
Dette ble resultatet: 


I tillegg vil det bli vitrineskaper fra benkeplaten og helt opp til taket over de to siste benkeskapene til venstre.
Tror det vil gi en fin "avslutning" mellom kjøkken og spisestue siden de skal være i samme rom. Det vil også komme til en kjøkkenøy med tiden. Jeg kan ikke fordra å ikke ha nok arbeidsplass på kjøkkenet, så nok benkeplass er et must! Jeg gleder meg som et barn! :)

Ha en fantastisk kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar