21. feb. 2011

Jeg er forresten forelsket i en danske...

En danske ved navn Falby! Jeg har falt pladask, og har allerede sikret med kaffekopper nok til en liten hær. 
Jeg syns de minner noe om Green Gate, men uten det veldig sukkersøte preget jeg syns GG har. Smak og behag. :) 

Bilde lånt fra falby.dk
Bilde lånt fra falby.dk
Gleder meg til min svigerinne Linda på Himlingen får inn dette lekre quilt-teppet, også fra Falby, da skal jeg sporenstreks sette meg i bilen for å hente denne herligheten hjem! Perfekt som krabbeteppe for de to mini-menneskene som kommer til verden i sommer. Så slipper den vordende mor å innbille seg at hun skal sy et selv...

1 kommentar:

  1. Du sier noe der ;) Greit å kunne kjøpe fine ferdige tekstiler, istede for å innbille seg at man sy noe selv... Kanskje jeg også burde prente det inn i hodet mitt. Kjempefint teppe.

    Ha en fortsatt fin uke.

    Klem

    SvarSlett