28. mars 2011

Jeg har fått en award!

Har fått en award av snille Lena, eier av denne bloggen, som går ut på å fortelle 8 ting om meg selv, og sende awarden videre til 5 bloggere med under 100 følgere. Og det skal jeg jo selvfølgelig gjøre!



1:  Jeg er veldig utålmodig, og skal helst ha ting gjort med en eneste gang.
2: Jeg er sta, som et esel. Selv om jeg aner at jeg muligens har feil, står jeg på mitt...
3: Jeg er et lite luksusdyr, men et økonomisk ett! ;)
4: Løsningsorientert, i stort sett enhver situasjon.
5: Jeg er lat, VELDIG lat. Men står på som bare det når det trengs.
6: Jeg er veldig glad i å lage mat, med stort sett gode resultater.
7: Jeg er veldig snill! Noen ganger dum-snill, men satser på lønn i himmelen... :)
8: Jeg gleder meg til å bli mamma!



Jeg sender awarden videre til: 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar