26. mai 2011

Hjem kjære hjem

En liten fargeklatt i vinduet

Tiden går, veldig fort. Det ble brått veldig klart for meg at jeg er en mamma før jeg vet ordet av det, så nå skal jeg virkelig høre på jordmors anbefaling om å slappe av og nyte livet de siste ukene før jentene kommer. Ting som ikke er ferdige får bare vente, og ingen har vel dødd av litt støv såvidt jeg vet? 

Misunnelsen våkner litt til livs når jeg ser alle de vakre hagene dere blogger så flotte bilder av, for det som møter mitt øye når jeg vender blikket ut er en heller trist affære. Plenen er altfor lang, ugresset er i ferd med å ta over bedene mine, og for ikke å nevne anleggsområdet på fremsiden av huset...

Men neste år jenter, neste år, da skal jeg vise dere hagen min :) 
Da skal den være riktig så fin.

2 kommentarer:

  1. Fin fargeklatt i vinduet det da! :)
    Lykke til med fødsel, som er rett rundt hjørnet! Jeg har 3mnd igjen, og synes ikke DET er lenge til... ;p

    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Ta det med ro og slapp av :) Dere har fått det så utrolig fint innendørs, at det utenfor får vente ;) Roma ble ikke bygd på en dag..!! Gleder meg på deres vegne, og vet dere har en flott og travel tid fremfor dere. Ønsker dere så mye lykke til og nyt tiden.

    Ha en flott helg

    Klem

    SvarSlett