19. mai 2011

Vaskerommet

-er et kapittel for seg selv. 
Etter at vi har fått bad oppe, noe som forhåpentligvis lar seg gjøre innen 2 år, skal vi renovere og utvide badet nede. I påvente av dette, har vi laget et lite provisorisk vaskerom "uttapå" badet nede, sånn at man må gå gjennom vaskerommet for å kommet inn på badet. Plana er at veggen imellom bad og vaskerom med tiden skal bort, så det blir et stort bad.

Jeg ELSKER å ha et vaskerom, det er så greit å slippe å ha skittentøyskurver overalt. Jeg bare HATER at det er så stygt. Den alltid så fornuftige husmannen mener, og jeg må jo si meg enig, at det er unødvendig å bruke penger på å fikse på et rom som allikevel skal rives om få år. 

Men...

HELDIGVIS fant jeg noen slanter med hvit maling og grunning i dag, så nå har vaskerommet fått seg en bitteliten makeover mens husmannen er på jobb.

Livets små gleder, tenk å bli så glad over et strøk eller to med maling??




Gleder meg til å vise dere resultatet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar