1. juni 2011

En gave, og en stor skuffelse

Epletreet i full blomst. Det er så vakkert!
I morgen har min kjære mor bursdag! Det må jo selvfølgelig feires. Kaken står i kjøleskapet, for anledningen en bløtkake av enkleste sort, da de var TOMME for romkake i butikken. Krise! Hormonene tok overhånd i noen få sekunder der jeg sto inne på bunnpris, men jeg rakk å hente meg inn før tårene kom, heldigvis. Vet ikke om jeg kan skylde på hormonene heller når jeg tenker meg om, jeg hadde nok blitt like vonbroten uansett, gravid eller ei... sukk, romkake..

Heldigvis har jeg hatt et lyspunkt også på denne triste, triste romkakeløse dag. Jeg ble kjempeglad da jeg kom ut i hagen i dag og oppdaget at jeg hadde fått en stor gave! Det er noe som skal stå ute på verandaen. Noe man kan sitte ved, men det er ikke egentlig et bord. Men det kan godt brukes som ett. Noen som gjetter hva det er?

Svaret avsløres i morgen!
Riktig god onsdagskveld alle sammen.
Klemmer fra Marthastua.

3 kommentarer:

  1. Hmm denne var vrien. Nei jeg klarer ikke å komme på noe. Gleder meg til å få vite i morgen! (Måtte le litt av din romkakekrise. ;-)

    SvarSlett
  2. Har ingen forslag...

    Mannen min spiste opp sjokoladen min da jeg var gravid. Det gjorde han bare en gang..

    SvarSlett
  3. æ tippe at det e ein sånn trommel for å ha rør åsånn på (?) :D

    SvarSlett