30. sep. 2011

Swedoor


-kan seile sin egen sjø for min del. Ytterdøra vår kom endelig for et par uker siden, men da vi monterte den og fikk den på plass, oppdaget vi at den hadde en  produksjonsskade, nemlig noen stygge skader i malingen, selvfølgelig i øyehøyde på innsiden av åpningsdøra så jeg ser den hver gang jeg skal forlate huset. Embalasjen var hel og uten skader, så feilen må ha oppstått i produksjonen. 




Vi sendte mail med bilder, og etter 3 uker, kom det en telefon med beskjed om at de fraskriver seg alt ansvar...
Så flott! Da føles det skikkelig godt å vite at man har betalt 18.000,- for døra! Money well spent. Vi avventer endelig beskjed som skal komme i løpet av dagen, men ut i fra samtalen i går, ser det ut til at vi hverken får ny dør eller avslag i prisen. Så swedoor, tusen takk for super kundebehandling!

1 kommentar:

  1. Går det ann??fy søren. Håper det ordner seg
    Klem

    SvarSlett