30. sep. 2011

Tre millioner planer


Tankene spinner i superfart, og jeg har ca tre millioner planer som helst skulle vært utført i går. Det er nesten så jeg må notere meg alle ideene som dukker opp, så jeg ikke glemmer dem igjen så fort det dukker opp en ny. Jeg er inspirert, til gangs! Problemet er tiden, som aldeles ikke strekker til. Døgnet skulle så gjerne hatt en ekstra time eller tre! Er også mye jeg skulle ha fått solgt. Skjenken og skapet i dette innlegget skal bort, det samme skal spisestuestolene som ser sånn ut.

Turen går til byggvaren i dag, en mdf-plate og en liten boks maling skal bli med meg hjem.


Lurer du på hva i alle dager jeg skal med det? 
Det skal jeg vise deg så fort jeg er ferdig!


I mellomtiden, en liten påminnelse til meg selv, og alle aldre som har for mange jern i ilden...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar